sjundeiandra

Haha!

grrrr..  chiiiibaka

Lisa det kommer en bil!
va jag ska inte bli överkörd!
:P hahaha våran humor.

Igår var jag med några underbara flickor. Emma, Lisa och Alexandra, vi åt lite pizza och fixade oss sen åkte vi bussen till gimo till ladan :P Det var kul väldigt skoj! hihiih.. sen så åkte vi hem Maajk skjutsade hem oss det var snällt. vi lyckades iaf supa ner alex det var kvällens höjd punkt . bilder kommer! haha så hennes pizza försvann iaf ! :P hahahhaha

sen sexiga brudar på scen ! :P not ..

nu längtar jag efter peace and love så jag kan dö! jag vill åka nu nu nu !

sen vill jag pussas på älskling med. men nu ska lisa och jag chilla ! .

Heeejdå








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.