tjugofemteiandra

Praktiken gick bra! och jag är helt slut i bena , jag har världens träningsverk det blir bara värre och värre . kan knappt gå. suck . jag som ville på vattengympan men det blir nog inte så :(  Känns som jag aldrig är där :(
nästa vecka då jävlar !  Nu är jag jätte hungrig och önskar gubben ringer snart så han hämtar kameran imorn annars var det en till som ringde idag ^^ haha pappa ska ge mig pengar med gladi :) blir nog peace and love biljetten på fredag ^^

Matmatmatmat CIAO

Ja, de hoppas jag med att vi får! och lite sol :) ha de så bra här hemma, vi ska tänka på er och sakna er också! <3

2009-02-25 - 18:31:33








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.