tjugofjärdeiandra / Praktiken

Har precis kommit hem ! skönt helt slut i kroppen min. idag har jag iaf först gjort biff a la lindström Sandra och jag gjorde så fingrarna blödde, en nedrans massa. sen fick vi rast :), sen skära snitt i små tomater, skålla dom, skala dom, sen har jag typ gjort iordning sallad lite, plocka massa blad och sen stod jag i disken resten av dagen och eftersom jag inte klarar det, eller det är nått jag inte tål måste vara diskvattnet. så blir jag alldeles röd och det svider på hela händerna och dom blir irriterade och prickiga så nu är jag snygg !  not . Men jag fick jävligt massor gjort iaf! sen sprang jag till tåget ^^

nu ska jag äta krovstroganoff och makaroner :D

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.