tolfteiandra

Jag hatar vintern man blir bara på dåligt humör och allt är skit tråkigt och det finns inge positivt med det hela. hur fan ska jag ha råd med Peace and love ? jag blir tokig. ja vill verkligen åka, alla gör nått kul på sommarloven och sommaren, men vad fan gör jag ? inte ett skit sitter hemma när alla är borta på allt skoj, nu ser jag inte fram emot sommaren heller! kukår.

less på allt bara. jag vill bara finns där. känna mig acepterad för den jag är. fast jag är sjuk i huvudet och dampar ofta, vad ska man göra för att alla ska bli nöjda ? jag vill bara vara saknad omskriven och bli påmind om att folk faktis finns där för mig innan jag öppnar munnen före. Ska det vara så svårt.
jag behöver uppmärksamheten det skämms jag inte över att säga och jag försöker inte ta den heller, jag vill bara att nån ska märka mig iaf. kanske slänga upp en bild lite här och där säga att man gillar mig eller saknar mig, säga nått positivt om mig, eller kanske ringa mig en kväll och bara prata och fråga hur jag mår, eller kanske bara skriva något gulligt kanske att man saknar mig. Sånt gör mig till en lycklig människa och jag hör för lite sånt nu för tiden tycker jag, för jag är jämt på dåligt humör, jag kräver ingenting , men det skulle vara kul att bli påmind av folk som faktis kanske gillar mig, och inte bara säger det. Ibland behöver man stärka sin svaga sida. Jag behöver det just nu, jag är svagast just nu :(

jag saknar dig jämt skaru veta och nu skriver jag inte det bara för att du skrev så där, men jag är själv jätte dålig på att höra av mig! jag vet de och jag försöker bättra mig men jag kan nästan säga samma sak, jag hör aldrig att någon saknar mig, jag typ bara som en i mängden för alla! men jag hoppas att du vet att du alltid har mig, se spelar ingen roll vad som händer, det vet du. men den här veckan har vart knas totalt för mig och jag kan berätta varför på msn eller något. föresten så tycker jag att du ska med till stan imorgon efterskolan och sen vara med mig och lisa. <3

2009-02-12 - 19:42:49

jag saknar dig jämt skaru veta och nu skriver jag inte det bara för att du skrev så där, men jag är själv jätte dålig på att höra av mig! jag vet de och jag försöker bättra mig men jag kan nästan säga samma sak, jag hör aldrig att någon saknar mig, jag typ bara som en i mängden för alla! men jag hoppas att du vet att du alltid har mig, se spelar ingen roll vad som händer, det vet du. men den här veckan har vart knas totalt för mig och jag kan berätta varför på msn eller något. föresten så tycker jag att du ska med till stan imorgon efterskolan och sen vara med mig och lisa. <3

2009-02-12 - 19:43:44








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.