förstaiförsta

fy vad jag skriver inlägg idag och inget vettigt (: men det är kul att skriva av sig lite, ha något att göra ibland. jag skulle verkligen vilja ha en bärbar dator det är min stora önskan nu kanske börja jobba och tjäna ihop sig en :D 
Nu har jag titta på film och blivit mer kär än vad jag redan är så har boka dejt med min käraste ikväll på dannemora v.28 kl 11 ;) kommer bli kanon om han kommer ! (: hihih bara vänta och se nu ska jag gå och fixa ihop lite smarrigheter. och tända massa ljus och mysa en stund för mig själv innan !

Sedan blir det Godnatt och nu ska jag messa Elin(porrelin)

du är gullig din skit :)

2009-01-05 - 21:09:33








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.