sextondeiförsta

Ställde klockan på typ halv sex för jag skulle åka med rickard och bodin till örbyhus och sen ta bussen tillskolan, men somnade om och vaknade kvart över nio! :( inte så bra. och älskling började tio men ville inte klampa in två timmar försent. så har jag ont i fötterna och nacken ändå. Så stannade hemma, nu sitter jag här bara väntar på att katterna ska ta en äcklig råtta som mamma sa att dom tagit upp från Ingela.! usch.

& mamma är på begravning! :/ R.I.P Reijo :(

nu ska jag se om det finns någonting att äta. så kanske jag gör det. och sen vet jag inte vad jag ska hitta på ? det är ju fredag idag med! ring mig! inga pengar på luren! . Vill hitta på någonting !

Puss på minusgrader :P








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.