trettioförstaiförsta

Det var helkul i strömsberg iaf! sen blev det bråk, och det ser ut som jag har brottats med en Tiger kanske kommer bilder senare om min kamera vill ! och så är jag lite blå på armen någon som tog tag där tror jag :P men men kom hem med älskling och hans fina sjukhus skjorta! blå i fleece ^^ hahaha
sen var min väska och Jacka kvar där borta så hade ingenting , men som tur är så finns det bra människor! tack så mkt Elin och Liselotte som tog hand om mina saker. och tack Josefine för en bra kväll och tack (:

Idag har jag varit med älskling vi har duscha, myst, handlat, lagat massa god mat, nu ska vi till robins morfars grav och tända ljus sen ska vi till affären och hyra fiilm och bara mysa ! (:

har inga pengar på mobilen så om det är nått finns jag på msn och ring! (: <3

Ja jag hörde de :O Usch! Men är de bra med alla nu då? Hörde att ni åkte till akuten och allt !

2009-01-31 - 19:13:17








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.