förstaisjunde

ja vad ska man säga. Jag kanske har tur i spel nu då iaf ! något positivt med det hela, men man kan inte deppa ihop, jag är sjutton år, visst det är det bästa som hänt mig, men jag kan inte göra så mkt mer än att vänta på bättre tider, kommer iaf sakna dig och du kommer alltid vara min bästa vän! det vet du.  <3

Var en stund på badet idag, sen gick jag hem och lindi kom över, sen åkte jag till alexandra och vi har jobba på höskullen och gjort kullerbyttor och lekt lite, behövde det. nu sitter mina ögon snart under hakan, lite trött dom bara hänger, imorn blir det dopp i alexandras mormor och morfars pool. sen sola lite och stan, sen kommer lisa till mig då ska vi chilla och mysa i min pool. (:

CIAO

men josefine nu är det dags att uppdatera bloggen lite va!:D

2009-07-12 - 20:51:17








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.