femtondeisjätte

Ja robin och jag måste nog skaffa oss internet om det ska bli något aktivt bloggande från min del :P haha jag är aldrig hemma eller vid en dator. haha men iaf. Vi har köpt oss ett nitendo wii nu. så han nördar cross spel och jag försöker men jag är så dålig så får inte vara med. haha , men men, Regnar gör det stup i kvarten, kan det bli lite sommarväder jag åker fan till Peace and love på måndag och regnar det hela veckan bryter jag ihop och jag kommer sakna älskling massor ! :( Men men blir kul att komma hem sen :) Behöver åka in till stan och handla lite i veckan om dom där nedrans skattepengarna kommer snart! . Idag kommer Emma hit iaf. blir nog kolla film, åka ut på en färd, och snacka massa skit bara :) mys ! saknar henne :)

Nu sitter jag och mumsar i mig hallon paj som mamma bakat mums mums. ska knäppa lite kort på kattungarna så ni får er en tjuvkik ;)

Jag älskar dig puppen<3

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.