sextondeisjätte

Lekte med Emma igår! (: vi tog moppen till strömmarn satt där ett tag och prata och det var fint! massa vatten på vägen in till strömmarn så åkte igenom det och drog upp fötterna men moppen rådde inte och stanna :P haha massa skratt, sedan till mig och robin så spelade vi lite wii, sen kom älskling och runt halv ett typ åkte emma hem! (: hoppas det gick bra, kul att leka med dig sötnos, måste göras mer i veckan! sedan är det ju midsommar på fredag!

Idag gick man upp tidigt för robin skulle iväg och fiska. hoppas dom får upp storfiskar, det är ju fint väder iaf!, lite kallt, men men solen skiner iaf. Lisa kommer hit senare får vi se vad vi hittar på då (: skulle vilja åka till stan, men mina jävla skattepengar kommer ju aldrig ! bara jag som inte fått dom ännu ? som skicka in via internet .

Nej nu ska jag kika vidare just ja, inte lagt upp bilder på katterna än här kommer dom (:



CIAO

me love you

2009-06-17 - 18:02:27








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.