sjuttondeisjätte

skitdag!

mamma och jag har beställt lite via internet men blev inge märkvärdigt tänkte beställa en dator till mig ! men just ja, jag har inge sommarjobb! jag jobbar på sommaren men får inga pengar förns i augusti, skit på allt. suck, vafan ska jag ha sommarjobb då för ? får jag ju ändå inga pengar under sommaren..
Inga skattepengar heller bara för man skulle anmäla nå jävla konto som jag inte fatta någonting av så hade inte gjort det. så får dom senare i år. häng mig idag. elände!! Inte har man några pengar till pal heller. fan va jag hatar pengar.  man kan inte göra någonting utan pengar :/ och jag kommer inte ha några under hela sommaren.


CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.