fjärdeitredje

Sitter här hemma hos älskling nu ska jag bo här tills på fredag då ska jag festa loss med brudarna och det går för sig ! (: så det får gärna komma en fest nu så vi blir ännu mera taggade :D
haha

älskling ligger och snoosar han är så söt (: knäppte lite kort på han men det orkar jag inte lägga ut nu, gör det imorn typ (: då har jag lova att städa hans rum men det är bara för att det är faktis bara jag som stökat ner mina kläder överallt ^^
förlåt.
nej men nu ska jag väcka han, jag vill ha varm oboy och macka! (:

CIAO

Skrev ett inlägg med bilder över hur man lägger till youtube klipp i bloggen, lättast så :P Hoppas att det går att förstå ^^

2009-03-04 - 23:09:07








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.