sextondeitredje

Oj har inte skrivit på hela helgen. :P

FREDAGEN: var fredagen den 13:de och den började med att jag missa tåget, men det gjorde ingenting sen blev den bättre, hade praktik och så följde jag med dom till möbeln där vi ordnade till komun festen som skulle vara på kvällen såg skit roligt ut, så jag ville jobba där, men arton års gräns men annars så. :P
Sen slutade jag där, tråkigt :( men fick en korg med godis och kanske sommarjobb det verkar så , så får se ska in i veckan :D .. Sen när jag kom hem låg Linda i soffan och vänta på mig. (: vi sega lite sen gjorde vi oss iordning och gick till bror Tim och förfesta och senare vidare till Lintan, det var skoj (: lite för mkt för mig senare, men Linda och Robin tog hand om mig och jag hade kul (: hihi . tack till er! <3

LÖRDAGEN: vaknade med älskling och Linda som sov på soffan den tokan, sen åkte robin och jag färgade lindas hår och sen gick vill till bror igen och umgicks lite med dom sen åkte Linda och jag var kvar och kolla på film med dom, sen kom alexandra och vi gjorde oss iordning sen gick vi till Ulven på vägen hitta jag min sko från gårdagen :D haha
Vi kollade på melodifestivalen och det var en helt kass låt som vann, Jag och Robin heja på snälla snälla, men vi vart glada för att hon kom tvåa iaf :D hahah .Sen åkte vi på maskerad i Husby, vi var utklädda till åttiotalare jag och alexandra, :P. finns inga bilder dock men det gör ingenting, inte så vackra iaf. Eller inte jag iaf men alexandra var :)Sen åkte vi hem vid ett typ.

SÖNDAG: Vaknade med alexandra och Robin (: haha han åkte och vi gjorde inte så mkt sen åkte alexandra hem jag gick med henne till tåget, sen kom Robin tillbaka och vi åkte till bror och bytte bil och tog golfen som lät förjävligt hem till älskling, fixade den sen åkte vi tillbaka med den, sen mös vi och lagade mat och kollade på tv och spelade CS :D haha jag dödade iaf typ 3 st :D hahahhaa

MÅNDAG: Varit i skolan idag efter massa veckor (: det var lite kul. hade matte gjorde typ ingenting sen engelska, lunch och sedan läsa lite bok på svenskan och sedan hotellkunskap, var den lugnt och skön dag.Roligt att träffa brudarna igen :) ! saknat dom. Har lite ont i magen och huvudet och sånt, ska hem till älskling och ta det lite lugnt. skulle träna med M . men blir nog en annan dag om det går bra :) , så nu ska jag ta mig i akt och traska till bussen,

CIAO

Det gjorde inget att du dissa träningen för jag somnade på soffan, helt slut>< men vi får gör a det nån annan dag va ? :D

2009-03-17 - 09:45:31








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.