Sjuttondeitredje

Mål till sommaren!
¤
Gå ner minst 5 kilo
¤ Kunna gå ner i spagat helt
¤ komma i min nya bikini
¤ Bli nyttigare och gladare
¤ Spara pengar
¤ Skaffa mig ett säkert sommarjobb
¤ Köpa Peace and love biljetten.
¤ Fixa VG eller högre i två ämnen iaf.

Oj, oj jag har lite att göra nu. men det är kul med mål det är då man fixar det man vill, när man väl sätter upp det.

Har just suttit och gjort mitt svenska arbete till tisdagen bra att ha det gjort för vet att jag inte kommer göra det annars, nu ska jag bädda rent min säng och städa upp lite för det ser föjävligt ut, sen kom Lisa och jag på en brilljant idé, Torsdag tjejer filmmys, med vin, godis, chips och dipper och grönsaker och popcorn och lite frukt, snacka lite skit, spela och ha allmänt roligt i myskläder! vilka är på? Skriv en komentar då ;)

CIAO

jag vill, jag vill, jag vill :)

2009-03-17 - 22:16:53








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.