tjugoandraitredje

Vad är felet på mig ? jag är besatt. Hatar att vänta.
Känns som man inte duger, men nu ska jag inte vara sån jag har varit glad och positiv så länge nu så nu får det inte spricka, inte nu inte än. Hur vet man vad som egentligen händer? man vet aldrig vad som har hänt.


Igår kom Lisa och Alexandra vi kom inte iväg föräns kvart i elva, då kom drickan och skjutsen så åkte vi till Dannemora, förlåt elin för att det inte blev Tierp. Känner mig dålig och elak, men det gick inte.

Sen kom vi hem och sov hos mig inatt.
 
Idag ska jag göra ? - hmm vet inte . någon ? vänta kanske. USCH.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.