tjugoförstaitredje

Sitter här mår lite sådär.  hade lite mys hemma hos mig med några trevliga brudar och drack lite och spelade spel :) mysigt sen sov tre kvar ! (: måste göras om. så om någon fick lite skumma sms eller samtal i torsdags var det vi :P haha

Sen igår, hade Markus artonårsfest det var hel fräsigt lite mkt för mig och min man så blev lite känsligt och bråkigt men det gör ingenting, det stärker .

Sen idag vakna jag hemma hos robin, sen kom några skummisar och hämta oss och dom handlade lite på ica åkte hem till ulven och dom grisa , sen åkte vi runt lite. dom åt på gullans. sen över till vibo en sväng sen till Tierp på skumma affärer sen hem till ulven igen han , Robin och Jag (: sen hade jag och robin lite trevligt en stund ;) sen kolla vi mest på tv sen skjutsa dom hem mig och nyss åt jag lite kebabrulle haha . :P så kommer det bli troligen lite supa ikväll med. vart är festen ? blir en hård helg det här. får ta det lugnt nästa iställe (:

Senare kommer lisa och alexandra.

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.