andraifemte

ojoj tiden går så fort tyckte det var julafton nyss :P
Iaf, inte skrivit på länge men inte direkt hänt nått heller, sista april ! vaknade halv sju, alexandra med. vi väckte lisa sju med en liter bacardi i handen frukost på sängen lisa! hon ville typ dö :P haha men iaf . tog oss två groggar en cider och sedan satte vi oss på tio tåget till stan, Lisa, Bea, sandra, karolina, amelie, hannah, alexandra och ja :P sen satte det några söttjejer på tåget med. tog en cider till på tåget allt var fint och bra ! kom in till stan alla sprang till skopunkten och jag, amelie och bea köpte nya skor as snygga kommer kort sen :D haha . sen skulle vi bege oss till stadsparken med bea, då en polis tog tag i hennes hand när vi gick förbi bara. ingen hade nått i handen eller väskor öppna och han frågar hur gammal hon är och ropar in alla, och säger alla som har alkohol i väskan räck upp en hand. och det var typ alla. spela roll om man sa ja eller nej dom kolla. och vi fick stå och hälla ut allt i en brunn sen var jag lite kaxig och han blev arg men jag gick bara :P sen begav vi oss till slottsbacken och humöret var lite nere men sedan blev det på topp igen. allt var mysigt och bra. och vi åt på cupido sen gott gott :D  Sedan så åkte vi till örbyhus och det hände ingenting lite fest utanför tim men ja . sedan till tierp där allt gick åt skogen mobilen gick sönder och kortet med. sov en stund på jonssons soffa tills robin ringde på hans mobil som jag hade i handen sprang ut för jag såg ett tåg trodde det kunde gå till örbyhus men då ringer woll och säger att dom är i tierp och ska köra hem mig ! tusen tack micke! (: frös som en dåre och kom in till tobo där står en liten nisse och väntar på oss åkte hem och sov. sedan igår var jag med robin hela dagen sen åkte han, jag och lovisa och fiska (:

Idag
har älskling åkt lite hoj och jag var med och sprang och fota (: kändes som andra världskriget när jag sprang i stövlarna i leran och man hörde hur dom sköt för fulla muggar :P var lite roligt faktis. hem och spela lite fotboll och ätit och myst bara (: Snart kommer  Emma, Sandra och Linda och vi drar till stenbrottet och badar och leker lite (a)

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.