artondeifemte

Sitter hemma hos robin. lite less idag. eller ja . skitsamma ingen som orkar lyssna iaf. men men, vet inte vad jag ska hitta på har väldigt tråkigt. robin har ju som vanligt fullt upp med datorn och sen träna. så jag får väl sitta här fast jag tycker det suger att sitta vid datorn, men finns inte så mkt annat att göra. inte så fint väder ute heller. Sjuk är man med. kul och jävla pollen allergi som jag aldrig varit allergisk mot förr.


Imorn : Nationella i matte.
Ons : Slutprov i livsmedelshygien och näringslära
Tors :  Ledig ! så någon får gärna höra av sig !
Fre : Ledig och barnvakt. tjäna lite pengar kan behövas.

0730669654

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.