femteifemte

Hur orkar man vara tjej egentligen? suck . tjejer borde egentligen bara hänga sig.
Just nu sitter jag här, har inte plugga ett skit till slut provet i näringslära imorn och kommer inte göra det heller, vad fan är felet. så är man arg för att man inte gör det. och kommer vara ännu argare imorn när man inte kan, humörsvägningar på parad för att bara komma fram till mig. skjut er på vägen tack, jag behöver inga flera.

just nu är allt bara fel. jag vill inte göra någonting jag vill bara dö typ ett tag, ligga och tok gråta och sen kolla på mina fina fiskar men det går inte. iställe sitter jag här, och robin kollar på skit fotboll, finns det nå värre än sport på tv. nu ska jag ta och dö lite, men ses i mitt andra liv imorn.

Nu har jag mobil igen .så alla kan ju skriva sina numer . eller messa till mig och skriva ett namn så jag vet vems numer .
0730669654








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.