fjortondeifemte

Fick iaf bekräftat igår att det kanske iaf. finns en att vända sig till när man är ledsen. låter som värsta fjortisinlägget, men det skiter jag i. min blogg mitt duger det inte. läs inte då.
Och DU ska veta att du betyder mkt och har gjort det länge och jag saknar våra stunder ja det är ett minne blott. men goda minnen är bra. snart kommer nya dagar och nya tag och vi kommer lite släppa varandra helt! saknar dig iiisss

Idag har jag varit i serveringen och det har gått otroligt bra . mkt folk både som servera och åt (: så det var kul. mkt spring och så. men det är roligare när de finns mkt att göra för då hinner man inte tänka att det är lite läskigt. sen var jag och Heidi till marknaden , :P haha vi köpte fem par super läckra trosor ivar och så remmar så klart. och hon lite cocosbollar till svärmor och mor sin.
Sen tog jag tåget hem och har bara gjort ingenting. väntar på bussen till älskling nu. ska vara där sen kommer han hem kl typ halv tolv inatt när jag snoosar lite (: me like !

skriver nog mera senare. har nog inte så mkt att göra hemma hos han. städa lite kanske skulle behövas!

CIAO

Jag köpte med trosor där ;) skit fina :) hihi. Puss söta du <3

2009-05-19 - 17:16:00

//Bea

2009-05-19 - 17:16:31








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.