18 år!

Fy fan va skönt det är! att äntligen vara lika gammal som alla andra att få följa med på roligheter fast det är arton års gräns, att slippa oroa sig! fy fan!

Igår var det fullt kalas iaf, kl halv tolv hämtade vi nyckeln till lokalen så mamma och jag åkte dit och fixade sen kom erik och dom och fixade ljudet sen vid två kanske kom alexandra och dom och hjälpte till med det sista, sen så satta det igång, tjejerna och grabbarna våra kära V.I.P gäster kom och så lekte vi lite tills alla kom så åt vi mat, lekte lekar och dansa och hade oss det var kul, sen drack vi och folk började rulla in, vart en lyckad kväll och jag var nöjd och åkte hem , sen städa mamma och jag det sista idag och lämna nyckeln skönt att det är över iaf, idag blir det krogrunda med tjejerna! great .   sweet eighteen eller hur det stavas :P hahah

fick iaf bra födelsedagspresenter av alla tack så mkt! och tack för alla gratulationer :D

älskade puppen <3


CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.