beslutsångest

Ja sitter man här igen då! kanske göra det sista i rummet och sen dammsuga! men orka! sen skulle jag behöva plugga, har prov imorn men jag har inte skrivit i alla sidor i boken så kan inte plugga allt, men men :/ så får se hur det går! Ikväll blir det sova hos familjen harbom, ska vara barnvakt, sen imorn blir det skolan och sen bio, men har lite splittrade tankar, vill på krogen med, skulle kunna låna pengar och åka på krogen och men hmm jag vet inte ! :/ hata att bestäma sig, varför ska man jobba ihelgen annars hade jag kunde gått på bio imorn. :P men nej nej. får se hur det blir.

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.