Brejk

Jag skulle behöva lovet nu! så jag bara kan ligga och dö i lugn och ro och inte känna att jag missar massor i skolan! men nej nej jag lovar att jag är frisk på lovet.

Varit till banken nu, så nu har jag egen internet dosa och skit, knaprat alvedon har jag med gjort ätit nötter och godis och tagit min medicin inte fan är jag ett dugg bättre, lovar att han inte äns brydde sig och bara gav mig något, för det verkade bra, men jag kommer tillbaka om det inte är bättre efter denna vecka! idioter till tierps sjukhus eller cykelverkstad, vet inte vad man ska kalla dom.

Nu ska jag iaf dö på soffan, sen kommer lisa så ska laga mat tilll henne sen får vi väl fortsätta med tvätten och eventuellt diska, det ser förjävligt ut hemma iaf!

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.