Julmat

Hemma! regn och rusk men det var det värt, det var mysigt mörkt kallt och blött men kul! det rekomenderas, novemberkåsan i falun , hihi massa folk ute i skogen i mörkret med lampor och eldar som springer omkring och hejar på alla duktiga förare som pallar att åka!

Hemma nu iaf, har varit iväg och ätit julmat hos roffe och gerd med, gott! lekt av mig massor med olliver han var helt galen, svettig för att han lekte så mkt , sprang omkring och lekte med den där bilen med han, mkt motion denna helg, skulle behövas varje dag, men får pallra mig till innebandy träningen imorn!

Nu kom puppen så ska umgås med han och ta det lugnt och sen ladda inför en jobbig vecka där ja ska ta igen massor som jag missat i skolan! suck men det är dags, nu eller aldrig :P

Ps. bilder kommer sen, datorn är alldeles för seg för det nu.


CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.