kött kök, bar

Japp där var jag idag och gjorde min första dag på praktiken! dom var jätte trevliga och det var kul och mysigt! trivs där! men nackdelen är att jag slutar tio! fattar ni? jag kommer hem elva! kul att komma hem elva på fredag, sen jobba lördag och söndag, jag kommer inte kunna träffa någon kompis förräns nästa helg typ! suck . två veckor i ensamheten, lisa kanske kommer och hälsar på mig på torsdag iaf! (:

Nu är jag slut, var lite trött och sur och hungrig men har fått i min mat, och du gjorde mig glad, så nu kan jag sova min första natt själv här i lägenheten :O



CIAO

Neeeej! läste jag rätt elleeer, unge! Ingen josefine på helgen, det sög ju rätt mycket! :(

2009-10-06 - 20:34:46








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.