foten

Igår var foten stor som en fotboll efter jag varit i köket men skor på! så det var inte bra, fick hoppa på kryckor ett tag och knarka ipren! men idag ser det bra ut ! :D

Kom hem satt vid datorn, spela yatzy och kalaha med mamma hela dagen, sen runt åtta körde jag till puppen och hälsade på (: kollade på the boat that rock !helt värdelös film faktist!, hyr den inte !
Hmm Idag kan jag iaf inte vara med på idrotten känner inte för att vara barfota och kanske slå i eller något. så fick skippa det, och då skulle jag haft trafik sen hål från 10.15 - 13.10 eller något, så skippade trafiken med, fick iaf inte några böcker. och det han snackar om fattar man ändå från början, tex man ska inte spraya håret medans man kör bil ^^ hahaha
nej då. men snart åker jag till skolan iaf. ska gå och fixa till mig lite om det går! , hitta på idag då ? plugga lite kanske.

men nu ska jag försöka göra något åt mitt hår !

Huvudsaken man är glad!

CIAO

va? den som verkar skitbra ... :P

2009-09-01 - 13:46:48








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.