fredag,lördag+jobba

Oj skrev inget igår :P jag som trodde jag kommit igång med det här! men man har inte alltid tid, skolan först till 14.00 det gick fint! alla var så glada och hade över energi! sedan hem till mamma och hälsade på henne sedan duscha och fixade sig och fixade lite grejer, affären sedan till Österby och lekte och fixade mig med gabi! sedan gick vi till johanna där var med alexandra, men stackaren var ju sjuk så hon åkte hem rätt tidigt. men idag blir det nya tag för henne! Jag fick skjuts men någon hade tagit mina skor?! :S det konstiga var att alla tjejer var kvar förutom alexandra och hon kan inte ha mina skor så tror inte hon skulle ta dom heller för den delen :P

Idag blir det åka och jobba 10-19 sedan be mamma hämta mig! köpa hårfärg och sedan kanske dax för party, alldeles för mkt party nu för tiden för min del, nästa helg ska jag på bio med min mamma iaf ! Flickan som lekte med elden, så det kan bli kul! :)

Nu nu ska jag göra någon nytta och fräscha till mig och kolla vidare, men skriver nog mer ;)

CIAO

Dina skor låg ute på backen utanför Wendin hahahah

2009-09-12 - 13:18:59








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.