Godmorgon!

Usch, det här är alldeles för tidigt för mig, jag gick upp halv sex idag! sitter här i morgonrocken och äter en banan, somnade lite sent igår! men det var skönt att få prata av sig lite, Lisa du är ljuset i mitt liv just nu! <3
Sen råkade jag somna till, men det var skönt att vakna upp och stänga av tv:n sen somna om igen, Idag blir det trafik, sedan prov, som jag inte kommer kunna, jag som ville visa framfötterna. måste kila och fixa mig snabbt så jag kan plugga!

Ska äta mig min banan nu, efter skolan drar vi till stan!

 

CIAO

Och du är ljuset i mitt liv! Jag kommer alltid finnas för dig, det vet du. Bästa Josefine! Jag älskar dig <3

2009-09-04 - 10:59:42








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.