Hands up

Någon som sett nya reklamen för spotify med hästen ? :P haha jag tycker iaf att den var väldigt ruuulig :P haha men men jag har ju kass humor med.
Kollat på idol hemma hos mamma och fick den bittra sanningen att jag kanske bara får stanna här en vecka till så får se om det blir partaja loss med natta när vi har ledighet iaf ! Ska iaf försöka köpa till mig den eller iaf behålla den ett tag till! :D plz plz storebror, jag trivs så underbart bra här! Eller så kan ju någon ge en lägenhet till mig(a) palla stå i kö det är ju fett långt! . Örbyhus är ju allt säkert fullt med. men vem fan vill bo här? :P

Nej nu ska jag sällskapa lisa i soffan och kolla lite tv sedan krascha i sängen!

CIAO

haha. hästen är skit rolig!!

2009-09-16 - 18:12:57








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.