Huvudvärk

Ja igår sov lisa hos mig (: det var trevligt vi åt kräftor och hade det allmänt bra ! glad att jag har dig vännen, citat av lisa "du är den ända jag inte behöver känna mig tjock med"
haha vilket jag tog som att " jag kommer ändå aldrig bli lika tjock som dig." du är bra sjuk ! :) men jag gillar dig iaf. sedan tog vi oss en promenad på kvällen och satte oss på en höbal! :) haha

Idag har jag varit i skolan sen tio, och har längtat hem hela tiden! bra slut. usch nu har jag fruktansvärd huvudvärk med! så funderar på att skippa städningen om det inte blir bättre, nick skicka att det åska med, så antar att det är därför man har ont i huvudet !

men men, jag vill bara ligga och titta på film och dricka te med någon ? :)

CIAO

Jag har nya tekoppar som ska användas flitigt ;);)

2009-09-02 - 15:08:54








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.