Kööööör

Nu är jag hemkommen från alexandra, helt levade jag körde hela vägen hem! det var kanoners 4/5 toasters, tur att man sätter igång på allvar nu . behöööövs kan jag lova, men iaf det gick skit bra!

Alexandra och jag har iaf ätit mat: pommes med korv, mums. sen gjorde vi oss till rätta och gick ut och skulle fota lite men blev inte så mkt! men jag fick en läcker bild på en kossa och mig (A) som jag vet att alla vill ha. så delar med mig av den på facebook och kanske här när jag lyckas få den av AL, men nu tycker jag iaf att folk ska skicka lite låt namn, så jag kan fixa iordning min spotify! :D


CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.