köraköraköra

Skolan idag till ett, sen orkade jag inte mer. något fel på mig, jag pallar inte skolan och lackar ur helt, men idag kanske det var för att jag körde med sten på min lunch och sedan hade samhäll och bråka om att man kommer sent och skit, så hann inte äta någon lunch så åkte hem tidigare. alla borde veta vid det här laget hur jag blir när jag inte får äta när jag behöver, tokig :P min hjärna ballar ur direkt. helt skumt..som en liten unge. iaf hem med mamma och daniel som förövrigt stannade här ett tag, höll på att balla ur, ska det vara så svårt!
hör du inte själv hur du låter. men ja ja, följde med till österby handlade lite mat, sedan körde jag, och det gick inte alls lika bra som i skolan, jag klarar inte min familj eller bilen ^^

sen hem och nu har jag slängt in en tvätt och börja laga mat, har gjort lingon sylt idag med. så blir potatis,köttbullar, lingonsylt och brunsås ! :) mums.

Sen idol ikväll (:

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.