Ny!

Nu ser man! Elin har fixa med min blogg! ingen bild på mig i mörkt hår som jag har nu men det gör ingenting, haha . Blev ju helt okej! vet inte riktigt om grön är min färg, men det går ju att fixa ^^ Bara säga till elin, sen så ser jag att länken i ett tidigare inlägg fortfarande inte syns, undra om hon kan trixa fram det! :)

Nyss när mamma såg reklamen på apan så fråga hon är det grendon, då kom jag på, vi har ju faktis en liten apa som vi adopterat, som man skickar pengar till som ser lite snarliknande ut som homer simpsson, Grendon! :) hade nästan glömt bort den plutten.

Idag är jag hemma, för foten och sliten i kroppen, svininfluensan smyger sig på. Så ska plugga, kolla lite film och sedan försöka ta mig till alexandra om jag orkar!

CIAO


Grendon









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.