Sjuuuk

Längesen, helgen har varit sjuk! då menar jag att jag har varit sjuk! inte jobbat, men var med till Sthlm med bror,waern och bea, gick på grönan och så sedan bowla vi och jag kom två :D hade vunnit om det var tre sek till! trodde jag skulle dö igår! mådde så jävla dåligt! Tim trodde med att jag skulle dö. usch. decka hemma i josefs lilla lya där man sov till idag när dom gick upp åtta-nio sedan ut på sthlm och så lite sedan uppsala, kan säga det är inte kul när man är sjuk! jag mår sjukt dåligt. skönt att bara vara hemma nu .

I min egna lilla boning ingen annan. tagit över daniels han bor i mitt rum och jag i hans lägenhet. bra fint! se hur länge jag klarar det då. behöver min lön nu så jag kan köpa mig lite mat :D

men nu ska jag kika lite tv och sedan sova. så man orkar upp imorn om det blir skolan.
Godnatt.

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.