Sthlm

Nu har statistiken sjunkit igen inte undra på eftersom jag aldrig skriver längre jag har inte riktigt tid :P

Men nu ska jag försöka uppdatera mig lite :D
Idag blir det att sitta här och göra ? tills Alexandra kommer hit, då blir det tagg prat och massa skoj. sen imorn bär det av till sthlm med mamma och lisa att gå lite på stan och slösa pengar som man inte får göra och sedan äta någon god mat och sen knäppa lite kort (: vad ska man ta med för kläder då? :O uscha. lite pirrigt men kul! nu ska jag nog försöka fixa mitt hår ser lite ut som ett helvete ^^

hata reklamen på spotify :P nu tänker jag försöka tabort den , innan håret.

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.