Tänker på dig Tin

Jag blir så ledsen när jag läser allas bloggar, världen är fan inte rättvis, alltid försvinner någon, alltid fel person, ni som skulle leva i flera hundra år. Stackars M ringde och prata lite. Finns om du behöver prata, vet hur det känns när någon försvinner. och just nu i allt det här kom jag och tänka på Tin också. älskade Tin :') blir så glad när jag tänker på dig att du är där uppe och tar hand om alla underbara tonåringar som inte förtjänar att vara där. förstår varför dom kallade dig Tin.

Ann-christine Gustavsson
Tin - ungdomlig.

Det var framtiden i dina ord. allt har alltid en mening!

Y









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.