100420 ~3

Vad hände med vädret? Jaja nu är jag hemma iaf, har gjort en god kyckling gryta som jag smockade i mig och sparade till mamma snäll jag! Gick tidigt imorse så jag hann förbi affären och hyrde två filmer, sen var jag förbi synoptik och fixade nya glasögon så dom skulle beställa dom nu så nu ska man punga upp pengar till det med, och sista april och studentkryssningen, halleluja säger jag bara. Jaja Hämtade Noviis nyss med, nu ligger och uppoch ner i sin nya säng och sover gullhöna, Carma hade lekt slut på henne. Sen ska jag ut till älskling och bara mysa och kolla på film, I love you honey.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.