100420

Idag är det första dagen i skolan på fyra veckor det ska bli intressant! Saknar klassen lite, några iaf.
Sitter just nu och chillar och skäller på Noviis, ska snart fixa mig och lämna novis för sedan ta bussen till school.
Igår var jag hem till älskling och tog hand om honom han är sjuk och det är synd om han. haha så jag fick rycka in, så kollade vi på shutter island, vilken sjuk film säger jag bara synd att man inte fick se slutet för filmerna jag låna av Elin har klippt av slutet, haha ganska värdelöst när man suttit och kollat på filmen så finns det inge slut då var det helt meningslöst. haha
Nej nu ska jag sminka mig och dona, Borde bjuda på en bild men har inga roliga på denna dator, jag saknar den gamla datorn kommer nog skriva från den senare idag!









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.