Fredag

Godmorgon! eller jag har varit vaken ett tag men vad gör det, Idag är det fredag! och som det ser ut på schemat hittills blir det att fixa och tvätta akvariumet och sedan hem till Lindii! Äntligen jag har ju som sagt inte sett deras lägenhet än, så idag blir det äntligen av, när mamma är ledig och kan ha doggen. haha, tvingar henne iaf, Igår åkte jag tillbaka till älsklingen som jag varit med hela lovet. haha vi gjorde ingenting han berättade att han klara jägarprovet iaf! Stolt man blir, duktig han, det var bara 4 som klara det och han gjorde det med bara 6 fel. så jag är stolt över han. hahha
Nu ska jag kila ner till våran lya och klä på mig och släppa datorn och kila över till rickards hus där älskling håller på, Imorn blir det mys med tjejerna! saknar det! länge sen nu hoppas det är fint väder bara. Skoja nu kom han, så bye.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.