Godis

Tur att man sitter och äter godis nu efter allt nyttigt man gjort idag, man kan ju inte bli smal heller! hahah Det vore onödigt, humöret är bättre fick i mig mat, men det går fortfarande inga bussar så kommer inte till min laddare iaf, less, måste köpa flera laddare eller bara ha den med mig överallt och komma ihåg den, nu ska jag fortsätta äta godis och läsa bloggar!

Men hallå, skulle du inte ringa ditt as? Puss

2010-04-06 - 17:39:50

Det bästa med godis är att ingen gillar de sorterna jag plockar. Får alltid ha min påse i fred. :D

2010-04-06 - 18:00:30
nf-

Hej :)

Fin blogg, Diggar den :)

kram !

2010-04-06 - 18:10:18








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.