Godmorgon

Godmorgon då nu har jag vakna iaf, inte elaxandra hon ligger fortfarande och sover, Igår var det meningen att vi skulle kolla One Tree Hill maraton så vi gjorde morötter och dipp och popcorn men sen gick vi hem till Lintans föräldrar där Lintan,Skitz, blommen och Ted var och drack så vi sällskapade dom lite sen orkade vi inte lyssna på deras snack längre som vi gick hem runt ett, kom hem åt morötter och dipp och popcornen så klart och slog på filmen, men vi hann inte se så mkt sen somna vi, idag tänkte jag fråga mamma om jag får köra till Älskling och lämna mig själv och kanske köra hem Alexandra. haha









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.