Hannibal Lecter

Just nu sitter jag i soffan hos Ingela, barnen har lagt sig och jag ligger halft nerbäddad och kollar på Red dragon / Hannibal Lecter lite kuslig film faktis, men bra iaf! Blir att ha kvar denna blogg eftersom ingen svarar iaf eller två iaf. och min statistik visar att det är mkt mer folk som läser min blogg, jaja.Jag är sugen på chips och dipp med. och mammas kompis Maria kunde ha Ńoviis imorn så jag kan åka till min sista dag på praktiken, tråkigt! måste ringa Elin. haha Nejdå men hon kommer smöra och ta med någon som hon har bakat och bjuda på! haha jag tycker det är praktikplatsen som ska göra det, för man har slitit där och varit duktig!
Nej nu ska jag ringa och säga Godnatt och fortsätta med Hannibal och se om jag kan sova sen.

Godnatt ♥

hahaha jag smörade med att "inte dyka upp" ... känner mig dålig! var det roligt sista dan? De gick väll bättre utan mig ;)

2010-04-16 - 21:22:27








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.