Härligt

Ja jag har varit duktig och gått igenom frys, kyl och skafferi så ska vi åka och handla massa mat, och grejer, men när jag var på frysen och höll på där och flyttade allting och skrev på luckorna och var allmänt duktig tror ni inte att jag lyckas smälla huvudet i skrivbordskanten eftersom jag satt på golvet och spräckte upp lite på sidan och har en skaplig bula nu, försökte knäppa kort på den men det ser mkt värre ut i verkligheten lagom till helgen! Kul Tur att jag ändå inte ska göra någonting! haha.



Stackars lilla bebis.

2010-04-23 - 12:47:18

Okejj...

Vad gör du ikväll?

2010-04-23 - 17:15:50








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.