Kvalborg, Valborg å Finalborg

Hej! eller nått jag har inte skrivit så flitigt som jag borde, men det har varit lite i mitt huvud! men nu är det borta och allt är som det ska! Igår umgicks jag med älskling även om det inte blev som vi tänkt det så blev det bra tillslut hoppas jag, Idag blir det skolan några timmar lämna bebis hemma själv hoppas hon inte river hela kåken. sen blir det barnvakt ikväll och imorn blir det skolan, sen kommer det brudisar till mosebacke, lägenheten då blir det Kvalborg, sen vaknar vi på Valborg och fixar oss och kila till stan, så blir det kalas hela dagen! måste bara kirra en grej..









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.