Nemo

Jag tänker inte gå utanför dörren idag! förutom att jag måste ut med noviis eller gå till affären men jag vill verkligen inte, usch! Sånt här väder och skit som håller på här gör så att man blir illamående, Jag har precis kollat på Hitta Nemo och nu är det vakna med the voice, och så ska jag sova lite till, Okej sista april Jag köper biljett till möbeln, sen orkar jag inte bry mig om resten jag åker dit och gör det roligaste av situationen. Så imorn blir det hårfärg och sista april biljett, sen kanske man firar Heidi ihelgen eller Heidi?
Nej nu ska jag somna om lite men datorn i sängen så det blir varmt och skönt.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.