Tacos

Älskling och jag har varit och gjort ett tappert försök att fiska men han fastna med draget i trädet och jag bland stenarna så han blev två drag fattigare sen körde vi fast och jag fick putta hans buss fatta vad stark jag är! Sen så fick jag köra den med, det trodde jag aldrig, roligt med automat men tycker det är roligare att växla.
Vi har kommit fram till att jag blir väldigt deppig och ängslig när jag är bakfull. haha vi har också planerat att vi ska till stan nån dag för att han dissade mig idag och skulle till släkten. haha

Nu har jag precis smocka i mig Tacos här hemma, helt själv, mamma är på syjunta. haha gullig hon, sen kommer älskling igen ikväll då blir det godis, ljus, mys och film.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.