Yesterday

Igår kom våra efterlängtade converse äntligen och dom var superfina och passa mig och Lovisa great! Dock inte Bea men förstår inte för vi provade samma i affären och fick hem samma storlek och mig passade dom på, men inte bea, du är knäpp! hahha
Sen såldes mina tre fiskar med, nu ska jag sälja hela akvariumet med tillbehör sen ska jag fram med Cykeln och sälja den och köpa mig en ny! Tantcykel. hahha
Igår var det byte till sommardäck på bilen med och jag körde och det gick bra!

Nu ska jag kolla lite och sedan traska till Carro med Hunden sen till tåget för vidare till praktiken, och försöka komma ihåg " en helt ny värld" ur Aladdin för att sjunga den för Elin, sen ska vi komma på en låt till mig med, hoppas hon har Avatar med sig med som jag kan låna,
Sen blir det snöra på sig mina nya skor och traska hoppas det blir fint väder idag!

haha, dem är ju fan trängre än dem i butiken. jag blir så arg.. :P skitsko.. :D

2010-04-13 - 09:06:15








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.