iphone

Nu har jag precis kommit hem efter en mysig kväll i stan med Karolina, vi käkade kina och drack lite gott, sen var det handling på schemat och nu sitter jag här framför Halebop och tänker beställa en Iphone, men har lite problem 3 eller 4 ? Jag tycker personligen 3:an är snyggare på nått sätt, men sen kanske man vill ha det senaste när man ändå håller på, haha jag ska fan ha en allt iaf. Sen ska jag ner på ICA imorn och kolla om jag kommer få jobba lite ibland, Hoppas det. På måndag då jävlar börjar innebandyn med, nu är det mkt på gång! Skolan nu på torsdag med. fyfan. men ska bli kul att träffa klassen iaf.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.