Om du lämnar mig nu

Jag kanske inte är världens bästa människa men jag försöker iaf.

Nu har jag hunnit varit in till stan med Karolina och Emelie och kollat lite, sen kollade jag lite på film och somna gott sen har jag varit ute på en lång övningskörning färd med mamma min, vi har varit i fälarn och bada hunden och gått i skogen till tierp och tanka och handlat, och nu är jag tillbaka hemma i soffan och ska fortsätta med min film, och min karl har inte visat sig än heller, med en avstängd telefon undra vad han gör då.
Nu ska jag gosa med min blöta hund.
Skriver mer imorn för orkar inte skriva med, Godnatt.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.