spindlar

Okej! imorse när jag skulle på toaletten får jag syn på en jätte stor spindel på golvet, sen kollar jag runt lite vart den kan ha kommit ifrån då sitter det en till jävel på väggen! Två stora spindlar i mitt badrum jag stängde dörren jag går inte in där! och dom kommer inte ut levande, så nu har karl min jobb när han kommer hem.
Nej nu har jag varit på en långpromenad med doggen och hunnit äta frukost, jag måste ju fixa mig en våg jag har ju hållt på med LCHF i en månad nu. men men kommer nästa vecka.
Nu blir det att åka till skolan och pina sig igenom hela dagen sen böja bågarna jag tog inte med mig nått igår så blir idag istället. och hoppas att det kommer en gubbe och hämtar akvariumet.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.